Autor |
Wiadomość |
artur
Gość
|
|
|
 |  | Ja też nie wiem o ile przedłuża życie łańcucha ale mam Scootoiler zamontowany mniej więcej od 20 tysi i jak na razie daje radę... zresztą nie widać żeby napęd się kończył więc chyba co nieco pomaga... no i odpadają czynności serwisowe przy smarowaniu łańcucha.
|
Bo tego nie widać nigdy. Zaczyna się nieznacznie wyciągać a w pewnym momencie trzeba go już naciągać co 200km. Ja tak właśnie miałem, naciągałem go bardzo rzadko (ten oryginalny) ale jak już zaczął lecieć to po 200km od naciągnięcia tarł o centralkę Aktualny DID-a nie naciągałem ani razu od 30 kkm, jak ustawiłem naciąg tak jest do teraz
 |  |
Jeśli chodzi o klocki to moje Tokico są już na ukończeniu więc zmieniam na Brembo carbonowo-ceramiczne... nie wiem czy to dobry wybór bo zdaje się że powinny być sinterowe... okaże się w praniu  |
Ale w Zygzaku? Brembo robi klocki pasujące do tego zacisku? Napewno żeby zaczęły dobrze hamować bedą musiały być nagrzane.
Co do sinterów - tak w Zygzaku powinny być sintermetalowe. Żadnego organicznego ścierwa no chyba, że chcemy się zabić.
|
|
Pon 16:02, 25 Paź 2010 |
|
 |
|
 |
ghostrider
Bywalec
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Wypróbuję te Brembo i zdam relację... właściwie to rozważałem sintery ale trochę spanikowałem że zeżrą mi tarcze za szybko... bo nigdzie nie mogłem doczytać jakie klocki powinny tam iść... jak już kupiłem okazało się zę sintery
Teraz już jest trochę więcej artykułów o ZZR 1200... ale 4 lata temu jak go kupiłem to jedynie w zagranicznych językach można było cokolwiek poczytać... kupno jakichkolwiek akcesoriów graniczyło z cudem i zazwyczaj poparte było ceną z kosmosu...
Troche wiedzy czerpałem od panów z salonów Kawasaki... ale oni tez niezbyt chętnie udzielali informacji bo nie wiem czy sami ja mieli... nie wiem czy w ogóle zzr1200 był w Polsce w salonach dostępny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:22, 25 Paź 2010 |
|
 |
artur
Gość
|
|
|
 |  | Wypróbuję te Brembo i zdam relację... właściwie to rozważałem sintery ale trochę spanikowałem że zeżrą mi tarcze za szybko... bo nigdzie nie mogłem doczytać jakie klocki powinny tam iść... jak już kupiłem okazało się zę sintery
|
Zapamiętaj, że ciężkie motocykle i sporty mają zawsze sinter i tarcze dostosowane do tego (oryginalne Tokico to sintery właśnie) Organiczne to se można dawać do 125-tek czy czopków a nie do motocykli które osiągają prędkości ~300 km/h.
 |  |
Teraz już jest trochę więcej artykułów o ZZR 1200... ale 4 lata temu jak go kupiłem to jedynie w zagranicznych językach można było cokolwiek poczytać... kupno jakichkolwiek akcesoriów graniczyło z cudem i zazwyczaj poparte było ceną z kosmosu...
|
Pokaż mnie palcem gdzie te artykuły i akcesoria
PS. Żeby Ci czasem nie przyszło do głowy wrzucać EBC HH - wpieprzają tarcze w mgnieniu oka i hamują nędznie. Najlepsze są genuine czyli Tokico ale komplet 2 tarcz to wydatek >400 PLN. Sprawdzałem prawie wszystko - w porównaniu do genuinów tak samo a nawet lepiej hamują tylko Carbone Lorraine SBK5+ ale też swoje kosztują, ok. 300 PLN na obie tarcze.
PS2. Gdzie kupiłeś te Brembo i za ile?
Ostatnio zmieniony przez artur dnia Pon 19:52, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 19:50, 25 Paź 2010 |
|
 |
ghostrider
Bywalec
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Brembo kupiłem od takiego gościa który pracuje zdaje się w Intermotors w Olsztynie. Znalazłem go na forum [link widoczny dla zalogowanych]
Fabiq miał ksywę... nie wiem czy już go nie skasowali z forum za handel.
Jakby co to mam jego numer GG gdybyś coś potrzebował. Nie pamiętam dokładnie ile dałem ale chyba coś około 130,-pln na tarczę.
Teraz przysłał mi klient ofertę z Kawasaki Gdynia na klocki... oryginały 172,-pln na tarczę, polecał SBS-y za 100,- na tarczę i miał jeszcze jakieś Gold Freny za 70,- na tarczę.
W tej chwili oczywiście kupiłbym oryginalne Tokico... niestety jak kupowałem rok temu (bo panika mnie zżarła że się kończą a a jeszcze rok na nich przelatałem ) to za oryginalne życzyli sobie 270,- pln na tarczę... masakra... więc kupiłem po długich analizach Brembo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:47, 26 Paź 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|