Forum www.zzr.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
GSXR 750 k1 / CBR 919RR / Daytona 955i / inny

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.zzr.fora.pl Strona Główna » Ogólne Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
GSXR 750 k1 / CBR 919RR / Daytona 955i / inny
Autor Wiadomość
Dzi-es
Senior Vip



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 1605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna

Post GSXR 750 k1 / CBR 919RR / Daytona 955i / inny
Szybka piłka. Moto na następny rok zakładając, że do końca tego roku zajme się tylko zarabianiem hajsu a VFR idzie w odstawke jako projekt do kończenia w wolnych chwilach ( do roboty o ile ją za tydzien dostane bede śmigał rowerkiem także moto będzie mi zbędne teraz, ale szkoda gonić VFR za 3,5-4 tyś bo wątpie ze ktos da więcej.)

Więc tak budżet zależy ile będzie trzeba wydać, ale najlepiej kupiłbym coś za 8-9tyś.
Propozycje jak w temacie :

GSXR 750 - zawiecha USD, wystarczające jak na mnie osiągi i moc, nigdy nie mialem suzuki, wygląd nawet spoko.
CBR 919 RR - kumpel ma, kupił za 8k, stan zajebisty i moto na żywo mimo duzych gabarytów i swojego wieku prezentuje się mega zajebiście. minus koło przednie 16" i brak zawiasu USD, plusy kuloodporny silnik jak to Honda, ~130km z silnika 919cc więc raczej nie wyżyłowany jak sprzety typu 636. Dzwięk mega na przelocie, na gume idzie jak zły.
Daytona 955i - mocy ok 146km, 3 cylindry, wtrysk , brak zawiasu USD, dostęp do cześci wcale nie taki tragiczny ale jednak można to pewnie odczuć, że egzotyk, mało sprzetów na OLX, większośc zaniedbana/, można kupić za 8-9tys jak Cebre i k1, brak USD, ale zawiecha podobno zajefajna mimo tego. Mocy kupa, na gume idzie, mozna wgrywac swoje mapy z laptopa kupujac aby złącze odpowiednie. Kupa map na internecie gotowych. byly egzemplarze z monowahaczem jak i zwykłym.


Powiem szczerze, jechałem np tą 636 z 2003 ze 2-3 razy "chwile" i dopier... ma fajne,ale wizualnie mi sie nie podoba no i jednak trzeba dac te 11k za sprzęta i tak do podszykowania. Mocowo by mi wystarczyla, dlatego tez mysle o gixxie który ma zaledwie 10km więcej, ale jest to 750 przez co ma pare Nm więcej i jest chyba mniej wysilony?
Natomiast 919 sie przejechałem raz i pozycja srednia dla mnie, bak strasznie szeroki, podnózki wysoko a ja długie nogi mam... na 636 jeszcze wygodnie sie siedziało, tu juz po 50km bym mial pewnie dość. Druga sprawa 919 troche jednak się bałem bo momentu wiecej i lepiej idzie... no a daytona 955 to już w ogóle pewnie kosmos 146km. 955cc wtrysk i 3 cylindry... nie wiem czego sie spodziewac i nie ma w okolicy zadnej do oblatania.

ktoś jakiś pomysł inny ma?Jezyk Z góry mówie, że nie chce 600cc. Żadnych R6, CBR F4/F4i itd.


ew. daytona t595. z racji stylizacji i w sumie też sportowego charakteru. za 6tyś idzie taką znaleźc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dzi-es dnia Śro 19:59, 13 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Śro 19:48, 13 Maj 2015 Zobacz profil autora
grzela
Administrator



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 3241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

Post
z wgrywaniem map z internetu to maraton na lodzie takie mapy robi sie samemu


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:03, 13 Maj 2015 Zobacz profil autora
Dzi-es
Senior Vip



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 1605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna

Post
to sprawa poboczna w moim wypadku bo i tak kucy starczy pewnie Wesoly

Jak silniki i skrzynie w k1 sie mają? były jakies wady typu skrzynie które często padały?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:12, 13 Maj 2015 Zobacz profil autora
arturbruder
Natręt gaduła



Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna

Post
Dzi-es oglądałem wszystkie z wymienionych motocykli. We Wrocławiyu stoi 955i w żółtym kolorze (anglik) za nie duze pieniadze. Co do Gsx-r 750 na oldtimer bazar we Wroclawiu widzialem dwie sztuki i miomo iż były to modele K1 K2 (na wtrysku to kultura pracy nie powala na kolana). Mi sie osobiście średnio podoba. CBR 900 miałem 919 z przed liftu i chyba zaczne się rozgądać za poliftem bo z 12-ką ciężka sprawa. Dzwiek silnika (miałem przelot MIVV-a) jest super, kultura pracy też (nie wiele jest motocykli które pracują tak jak silnik tej Hondy). Mocy naprawde nie brakuje, prowadzi się też nieźle. Co do opony 16- na przód to albo kupisz felge 17 od F3 (działa tylko w SC33 do 97) albo nowa. Używanej nie kupisz gwarantuje a jesli już to pewnie 10-letnią.Ze swojej strony mogę polecić ci ten motocykl. Słabe strony tego sprzętu to kosz sprzęgłowy (pasuje od Horneta 900) oraz w niektórych modelach 2-ka. Niestety na rynku jest bardzo dużo tych motocykli w opłakanym stanie więc musisz się uzbroi ć w cierpliwość jeśli chcesz coś takiego kupić zwłaszcza w sezonie.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:24, 13 Maj 2015 Zobacz profil autora
Dzi-es
Senior Vip



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 1605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna

Post
Moto raczej bede szukał w zime. Chyba, że VFR za dobrą kase sprzedam to wcześniej, ale raczej nie Jezyk jakiegos mivva miałeś? oval/ długi/krótki ? Kumpel ma arrowa uciętego , krótki. Strzela niemiłośiernie... jest założona zwężka w srodku bo łoił jeszcze gorzej. Tylko, że ona ciągle gumowana jest hehe i boje się , że trafie na jakąś która tak samo będzie targana co chwile na gume. Oczywiscie Po lifcie bym szukał. Podeśle Ci na PW filma z 919 Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:37, 13 Maj 2015 Zobacz profil autora
arturbruder
Natręt gaduła



Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna

Post
[link widoczny dla zalogowanych] Takiego mivva mialem (zdjęcie zrobione w dniu sprzedaży moto). Strzelal ogniem niemiłosiernie. Jak puściłem gaz przy 8-9 tys to ludzie spierda... gdzie pieprz rośnie. Moim zdaniem mivv robi najlepsze tłumiki jeśli chodzi o dzwiek.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:45, 13 Maj 2015 Zobacz profil autora
grzela
Administrator



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 3241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

Post
walenie ogniem z wydechu to zbyt bogata mieszanka


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:54, 13 Maj 2015 Zobacz profil autora
arturbruder
Natręt gaduła



Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna

Post
nie przestroiłem gaźników po założeniu wydechu ale tylko dlatego że moto miało iść na sprzedaż więc nie chciałem już w nie inwestować. Nie mniej jednak muszę powiedzieć że bardzo mi sie to podobało. Co do ognia to bardzij strzelało niż waliło ogniem ale marchewy też nie należały do rzadkości.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arturbruder dnia Śro 20:58, 13 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Śro 20:58, 13 Maj 2015 Zobacz profil autora
Dzi-es
Senior Vip



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 1605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna

Post
Co do Mivva to racja. U mnie leży ten co w kawie miałem i czeka na coś grubego. Do VFR podpinałem tak na "przypał" z przedmuchami itd to dupy nie urywał jak w kawie ,ale to dlatego ze latam z pustym teraz pewnie i jakby podpiąć szczelnie to moze by było lepiej. W każdym razie jest połowe krótszy niż twój i wylot ma wiele większy. w sumie zygzak takie na rsv ma. [link widoczny dla zalogowanych] ciekaw jestem jakby to na 919 chodziło. A jakby chcieć znaleźc SC33 taką do podszykowania to ile trzeba rzucić? Bo ja bym i tak w customowe malowanie szedł.

Chyba znalazłem ideał



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dzi-es dnia Czw 0:45, 14 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Śro 21:38, 13 Maj 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.zzr.fora.pl Strona Główna » Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin