Autor |
Wiadomość |
arturbruder
Natręt gaduła
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten bedzie dobry? Napęd dobiera sie do pojemnosci czy mocy silnika? Nie chce żeby sie urwał albo cos w tym stylu.
Wydaje mi sie ze albo ci w sklepie chcieli mnie naciac albo ten łańcuch jest dziwnie tani. Co prawda do zygzaka kosztował podobnie ale to było duzo słabsze moto.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arturbruder dnia Nie 22:25, 08 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Nie 22:17, 08 Gru 2013 |
|
|
|
|
Dzi-es
Senior Vip
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 1605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Btw za ile go kupiłeś? Bo wizualnie troche padaka na zdj sie wydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:13, 09 Gru 2013 |
|
|
grzela
Administrator
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 3241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
wow mam nadzieje ze moj post nie był wyznacznikiem osobiscie jestem zakochany w konstrukcji silnika
fzr z twoim silnikiem jest najmocnieszy w masz ok 140 na kole producent podaje niby 147 ale to jest na silniku i z nowym piecem ...
na przykladzie mojego ten silnik pali do strzała na dobrze wyregulowanym gaźniku gaźnik jest o tyle fajny ze nie ustawisz źle poziomów paliwa w komorach bo jest ustalony automatycznie serwis tego gaźnika sprawadza sie do czyszczena i regulacji ja miałem dysze wkręcona na 2i1,2 obr ale to było kiedyś teraz bedzie inaczej
fzr niestety dzi es nie jest stylistycznym majstersztykiem zato jest absolutnym pionierem rozwiązań z fzr wywodzi sie rama typu delta zawór spalin exup 5 zaworów na cylinder w sumie 20 zarorowy silnik w mojim atomie jest śmieszne 16 wentyli ehhh zawieszenie odwrócone up side down w fzr 600 wał korbowy tego motocykla jest podparty na 6 panewkach głównych sirodek jest podparty podwójnie
pogratulować jak masz problem pisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:17, 10 Gru 2013 |
|
|
Dzi-es
Senior Vip
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 1605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Chodzilo mi o ten egzemplarz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:27, 10 Gru 2013 |
|
|
arturbruder
Natręt gaduła
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Lakier faktycznie fajny nie jest, ale poza tym motocykl wydaje sie być doinwestowany. Ma stalowe przewody hamulcowe przelotowy carbonowy wydech zrobiony na zamówienie tylny amortyzator ohlins ale co najwazniejsze jest oryginalny. Owiewki nie były spawane kierunkowaskazy sa oryginane lampa przednia tez więc jakiegos powaznego dzwona chyba nie miał. Bardzo podobaja mi sie te motocykle , szczególnie z przodu
No i mocy ma pod dostatkiem. Wydaje mi sie że chba nawet troche za duzo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arturbruder dnia Wto 22:32, 10 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 22:30, 10 Gru 2013 |
|
|
Dzi-es
Senior Vip
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 1605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
bedziesz go malował czy coś? Bo serio te wstawki to dziwnie wyglądają. No i naklejek brak. Może naklejki to troche uratują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:43, 10 Gru 2013 |
|
|
arturbruder
Natręt gaduła
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Jak juz uporam sie z silnikiem chce go oddac do lakierownia Koła bedą białe z polerowanym rantem a owiewki czerwone (imola red BMW). Mam taka wizję i chciał bym aby do wiosny tak wygladał . Zostało mi troche kasy z zakupu wiec może styknie na to wszystko. Okaże sie jak przyjdzie wiosna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:49, 10 Gru 2013 |
|
|
Dzi-es
Senior Vip
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 1605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Ja zrobilem polerke rantów u siebie i teraz pluje sobie w brode bo co chwile trzeba czyścić... jak zostanie moto na nastepny sezon to chyba wane w czerń całe felgi i bedzie spokój. także zastanów sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:53, 10 Gru 2013 |
|
|
arturbruder
Natręt gaduła
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Co do spalania. Nie jest za dobrze. Motocykl w miescie (zazwyczaj nie przekraczam 3-4 tys obr/min) spala ok 8,5 L a jak cisniesz od swiateł do świateł to nie ma zadnych hamulców. Ile wlejesz tyle wypije. Jedzisz na stację tankujesz pod korek a za chwilke znów zapala sie rezerwa. Co do tego przełacznika od pompy paliwa to troche mnie to irytuje. Nie jestem do tego przyzwyczajony i miałem juz sytuacje że motocykl mi zdechł ponieważ nie przełączyłem go na rezerwę. Stanałem na pooczu wściekły jak osa kręcę rozrusznikiem i nic. Miałem już zamiar pchac go na najblizszy parking kiedy przypomniało mi sie o tym pier... guźiczku. Po cholere ktoś wymyslił to ustrojstwo?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arturbruder dnia Nie 21:14, 23 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Nie 21:12, 23 Lut 2014 |
|
|
Dzi-es
Senior Vip
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 1605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Sporo... w zetce przecież jak kranik na ON masz i resztke paliwa to też zgaśnie. Przełączasz na rezerwe a on nie pali mimo to. Dopiero po 10 min odpala jakos. Przynajmniej mój. Dziwne. Od wtedy ciągle jeżdze na RES.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:27, 23 Lut 2014 |
|
|
|